Różne rzeczy o Shakes Fidget
Exp’ to skrót od expirience czyli po prostu doświadczenie.
Zdobywanie punktów doświadczenia to w tej grze podstawa, ponieważ im wyższy poziom rozwiniesz tym masz potężniejszą postać i możesz znaleźć lepsze przedmioty.
Swoją postać rozwijamy wykonując zadania w karczmie. Karczma to przystanek dla wędrowców i poszukiwaczy przygód. Spotkasz w niej osoby, które będą miały dla ciebie zadania. Za ich wykonywanie otrzymujesz złoto i doświadczenie.
Klikając na osobę siedzącą przy stole przed tobą, będziesz mógł zobaczyć trzy zadania, które może ci ona zaoferować, i wybrać jedno z nich.
Poniżej przedstawiony jest pasek tzw. awanturniczości. Każde zadanie zmniejsza poziom awanturniczości. Awanturniczość zmniejsza się w zależności od długości zadania (jedna minuta = jeden punkt awanturniczości). Punkty awanturniczości możesz przywrócić klikając na karczmarza i pijąc piwo (jedno piwo = 20 punktów awanturniczości). Dziennie możesz wypić maksymalnie dziesięć piw.
W głębi karczmy znajduje się trzecia osoba – hazardzista. Możesz zagrać z nim w grę losową. Możesz postawić złoto lub grzyby. Jeśli dobrze obstawisz, podwoisz swoją stawkę. Ale uwaga, łatwo tutaj stracić duże sumy!
Wskazówka: Pasek awanturniczości odnawia się automatycznie (z powrotem do 100) o północy czasu wschodnioeuropejskiego.
Wskazówka: Niewykorzystane punkty awanturniczości przepadają o północy.
Wskazówka: Grzyby i przedmioty otrzymujesz po powrocie z udanego zadania. Upewnij się, że masz wolne miejsce w plecaku! Jeżeli nie masz przynajmniej jednego wolnego miejsca, zdobyte przedmioty przepadną.
Wskazówka: Za każde wykonane zadanie otrzymujesz także 10 punktów czci.